juni 15, 2012
Gode erfaringer med AUBO koekken?
Vi overvejer at koebe vores nye koekken (og garderobe) i AUBO paa Oesterbro og er blevet lidt lune paa modellen Venezia Bianco Mat med hvidolieret bambusbordplade.
Er der nogen som har gode erfaringer med hhv. AUBO koekkener, AUBO Oesterbro og/eller netop denne model?
Daarlige erfaringer er vi selvfoelgelig ogsaa interesserede i at hoere om, men de gode kommer ofte ikke medmindre man specifikt spoerger:-)
Vi har købt et Venezia Hvid køkken hos Aubo Østerbro og har været meget tilfredse både med rådgivning og selve produktet.
Jeg havde på forhånd mine bange anelser mht. at holde den hvide låge ren, men selv med mange børn, er det ikke noget problem. Vi kombinerede den hvide låge med en hvid kompakt laminat bordplade, hvid vask og hvidt blandingsbatteri – det ser super godt ud og vores venner kalder det et ‘iKøkken’ fordi det i sit rene design minder om designet på en iPhone.
Aner intet om Aubo”s produkter, finish eller kvalitet……..MEN bambusbordpladen har jeg efterhånden solgt nogle stykker af….er SÅ fed hvis man VIL have træ……og har fortsat første negative respons på netop bambus tilgode. Hilsen Preben, Tvis Køkkener, Ribe
Vi endte med at fravaelge Aubo paa Oesterbro efter utallige besoeg (de ligger 2 blokke fra os, saa det var jo fristende at bruge dem), da priserne altid endte meget hoejere end ved det oprindelige estimat. Begyndte at foele, at vi blev trukket lidt rundt manegen.
Men doedsstoedet var, da de kvotede ca. 22.000 kr. for en 3,6 m bambusbordplade + udskaering + underlimning + vask (som vi foroverigt kunne finde 4.000 kr. billigere paa nettet). Selvsamme bordplade kunne vi koebe igennem en ven, til naesten indkoebspris fra samme leverandoer, til ca. 3.000 kr…. altsaa en avance paa 1.000%…
Saa vi fravalgte Aubo (og foroverigt ogsaa bambusbordpladen, da vi ikke er flittige med at vedligeholde trae) og brugte vores penge et andet sted.
Jeg vil på alle måde fraråde folk at benytte AUBO Østerbro. Det kan ikke siges for tydeligt.
Jeg skulle have noget så simpelt som 13 nye fronter i standard mål. Først var manden i forretningen lettere utiltalende, men ok man kan have en dårlig dag.
Han ville ikke udlevere en prisliste så jeg kunne se hvad tingene kostede. Ok det kan være deres politik altid at lave tilbud.
Det tilbud jeg så fik havde han så åbenbart lavet lidt billigere end han synes var godt, men ville ikke sige han havde lavet en fejl derimod synes han åbenbart det var min fejl, men gav sig så da det stod sort på hvidt. Her skulle jeg bare have takket nej og bare taget en professionel butik, men jeg tænkte han havde nok bare en ny dårlig dag så jeg tog tilbudet.
Det var så først her det rigtig gik galt: Manden var pludselig MEGET flink da jeg skulle betale og sagde fronterne kom ugen efter… De gjorde de ikke! Det tog dem over 3 måneder og grunden til jeg overhovedet fik dem var at jeg truede med at kræve pengene retur, først da lovede de at de kom ugen efter.
Jeg ringede gennem de 3 måneder til dem 10 – 20 gange og spurgte om hvorfor jeg ikke fik fronterne og de sagde at det vidste de ikke, men ville vende tilbage. Det gjorde de bare aldrig ikke så jeg ringede endnu en gang, og endnu en gang osv. Deres opførsel var foruden helt uacceptabel også på alle måde ulogisk. Jeg kan kun tro det er pga. manglende midler i firmaet at man ønsker at skubbe leveringen af produkter så længe efter man har fået betalingen for dem.
Hvis man rent faktisk har bestilt et helt køkken her med montage må det være et mareridt.
Jeg har fået en rigtig fin betjening hos Aubo Østerbro. Synes at deres sælger (Allan) var dygtig til på en gang at lytte til vores ønsker/behov og selv spille ind med idéer og løsninger… Endte dog med at vælge JKE, bl.a. fordi Aubo var forholdsvis dyre på hvidevarerne